Fuckface.

2007-04-29 @ 15:56:33
Upp och ner, in och ut, bak och fram..
Vad ska man egentligen ta sig till?

Vi har i vilket fall blivit klar med halva vår FSU och det känns sorligt som allt annat.
Jag verkligen hatar avsked!
Vi har haft Krav Maga, byggt värn, bas, tvättställ, diskställ, vi har krigat, pratat radio, maskerat oss i lera, kol och annat.
Haft vapenvård, festat, marchat, ätit äpple, sovit i tält, suttit eldpost och skrattat.
Den nya plutonen är lika toppen som den förra.
Jag har min bästaste Lina i närheten hela tiden, vilket känns tryggt. 4-ever, baby!
Finns väl ett och annat problem, men orka bry sig... NEJ NEJ NEJ!

Du är stark, du är svag, du är lika bra som jag.
Du är krig, du är fred, du är benen som bär, en kärleksaffär....


Ledig från fredag till tisdag nu.
I fredags lekade vi ute i Ryd.
Igår lekade jag med en vän framför TV:n.
Idag har jag vart i Hjo.
Imån ska jag till pappa och gymma med Johannis, sen dricka alkohol.
På tisdag ska jag sova.
Nu ska jag ifallajall äta mat.


         





YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0