Jag, bara jag.

2007-09-20 @ 13:56:08

STEG 1:
Namn: Cecilia.
Födelsedatum: 87-08-29.
Födelseplats: KK i Jönköping.

Bor: Habo.
Hårfärg: Brunt.
Längd: 1.62.
Ögonfärg: Bruna.
Skostorlek: 36/37.
Höger eller vänsterhänt: Både och.
Stjärntecken: Jungfru.

STEG 2:
Skor som du bar idag: Sjöstridskängor.
Dina svagheter: Jag är trött.
Rädsla: Förlora dom jag älskar.
Målsättning: Bli vad jag vill.


STEG 3:
Första tanke när du vaknar: Kan jag inte få sova lite till?
När du somnar: Honom. v


Steg 4:
Pepsi eller Coca Cola: Cola.
McDonalds eller Burger King: McDonalds.
Adidas eller Nike: Adidas.
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton.
Choklad eller vanilj: Inget.


STEG 5:
Svär du: Ja.
Sjunger du: Absolut, men inte så man vill lyssna.
Duschar du varje dag: Japp.
Gillar du skolan: Går inte i skolan.

Tror du på dig själv: Ja.
Kommer du överens med dina föräldrar: Mjo, lagom.

STEG 6:
Har du under den senaste månaden;
Druckit alkohol:
Nej, faktiskt inte.
Rökt: Ja.
Shoppat: Ja.
Ätit en hel ask müsli: Nej.
Ätit sushi: Nej.
Stått på scen: Ja.
Skejtat: Nej.
Bakat: Nej.
Stulit något: Nej.

STEG 7:
Har du någonsin;
Däckat eller varit jättefull:
Tyvärr.

Blivit kallad hora: Ja.
Blivit nerslagen: Nej.

STEG 8:
Framtiden..

Namn på barn: Paulina, Marcus och Andreas.
Hur vill du dö: Hur? Vet inte, men innan jag inte kan torka mig i röven själv.

Vad vill du bli när du blir gammal: Världens coolaste pensionär.


STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 7 st.
Antal CD-skivor du äger: Har ej räknat.
Antal piercnings: Två + öronen.
Antal tatueringar: Tre.
Hur många gånger du varit med i tidningen: För många. :þ

Antal saker jag ångrar: 2, tror jag.




YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0