Utan mening.

2007-10-06 @ 14:07:11
Snart MUCK, bara någon månad kvar.
Visst ska det bli härligt att få tillbaka sitt liv där hemma, men allt här då?
Vi vet inte hur man ska leva ett vanligt liv igen.
Vi har bott tätt inpå varandra i snart 11 månader, vi har folk som säger till oss vad vi ska göra.
Folk som säger hur och när vi ska göra det.
Allt är precis som Lina säger i sin blogg: http://Linawretling.blogg.se

Vad ska jag göra utan mina lumparkompisar?
Kommer sakna ihjäl mig.

I vilket fall som helst är Thailand troligen bestämt.
Jag & Maljan. 15 feb-1 juni.
Vi har fixat lite med skolor, boende och kollar resor nu.
Problemet är bara pengar till resan, för de är ganska tomt i plånboken just nu, men det blir bättre. :D

Ska till han på måndag, förmodligen.




image74
Skjutbanan på Rosenholms övningsområde, KNA, under skyddsvaktsprovet.

YTTRA DIG!
Postat av: lina

gumman, det finns inget piff och inget puff, det finns bara Piff&Puff, förstår du? vi sitter ihop, vi är inte två olika individer, utan vi är en och samma! vi håller ihop trots att vi muckar, för du är den gulligaste som finns!

2007-10-06 @ 14:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0