KNA - MER BARTÖMNING.

2007-08-25 @ 21:01:01
Den 8 augusti åkte jag och Malin ner till Karlskrona.
Vi gick ut på kvällen med alla våra kära. :D
Började i parken, gick till PM, vidare till Stoltz och sen till Piraten.
Kvällen, för min del, slutade jävligt full i bingen efter en stund med Andreas.
Jag missade när vår löjtnant bjöd på shots och buggade.
Jag missade alla Mlinas tabbar.
Jag höll en flaska i handen HELA kvällen, sa Malin.
Jag vart jättefull och hade jätteroligt.


                          



För övrigt så har det inte hänt mest.
Jag och mina fina Sörmlänningar har vart i Stockholm och blivit fotade.
Jag har till och med vart i Vetlanda.
Vart på informationsmöte angående Polishögskolan.
Tränat näst intill varje dag.

Jag saknar verkligen dig.



För att berätta hur allt egentligen ligger till så är jag förvirrad till 1000.
Om 3 månader tar mitt nuvarande liv slut och jag måste börja om på nytt.
Och, vad vill jag med denna pojk?
Är det bara en utfyllnad?
JAG VET INTE.
JAG VET INTE NÅGONTING.



image69




YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0