Does it hurt to know I'll never be back?

2007-11-23 @ 15:58:14
Answer me - Yes or no!





Long time, no writing.
Jag har tamejfan inte tid, men inte ork heller.
Men idag drog jag tummen ur röven för o 'blogga' lite som det så fint heter.
14 pinnar till muck.
Jobbet på Kongsberg rullar på.
Muckfesten är ordnad.
Thailand är planerat.
Pengarna rullar in som de ska.
Livet är gräjt!


Jag har köpt en ny telefon - K770i & det är jag nöjd över.
I morgon ska jag gå på bio, spela pingis, relaxa och shoppa.
Lön idag!
Jag babblar bara skit för jag har inget viktigt att komma med.
Bara att jag vill ha kiss&bajs och klamydia, typ. MOAHHAA!

 






YTTRA DIG!
Postat av: fido

kondom skyddar mot klamyida:P

2007-11-23 @ 16:34:28
Postat av: Cc.

Jaavet, men, nu menar jag ju inte riktigt så. Malin vet. :þ

2007-11-24 @ 09:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0