En kamp mot verkligheten.

2007-09-22 @ 19:27:36
Lumpen är min verklighet.
Så varför går allt åt helvete fel för då?
Vi har sett baksidan av Försvarsmakten, den finns här i Härnösand.
Befälen som är här är inte alls engagerade i vad de gör.
They don't give a fuck!
Hur svårt ska det vara att fixa lite info för oss som är intresserade?
OM vi nu söker efter ha upplevt det vi upplevt, så vill vi ha chansen att förändra.
Vi vill i så fall ha chansen att göra saker bättre och bevisa att vi kan, eftersom befälen här verkar se oss som värdelösa.

Varför varför?
Allt går bara emot mig och jag är så förbannat trött på allt.
Hade inte mitt underbara vaktlag vart här uppe hade jag stuckit och aldrigmer kommit tillbaka.

Wretling, Jansson, Danielsson, Johansson, Wallgren och Henriksson.
Kämpa vidare.........




För övrigt så vet jag inte längre vad jag vill göra av mitt liv.
Jag vill stanna hos honom och bygga upp något, men ändå missar jag så mycket om jag gör det.
Jag vill ut och se världen. Följer du med mig i så fall, plutten?

Idag kommer min mamma upp hit till Härnösand.
Så imorgon och på måndag är jag ledig och det känns bra.
Ska väl visa Härnö för dem och åka till Höga kusten.


FÖRLÅT ALLA MINA KÄRA!
Jag är så sjukt dålig på att höra av mig, jag vet, jag är ledsen för det.
Men det är mycket nu.
Kan inte, orkar inte.

YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0