Serbisk styrka på 7 dödar det Svenska hemvärnet.

2007-09-30 @ 14:13:25
VI HAR LEKT KRIG I HELGEN.
Vi vart Serber, eller ah, ibland sa vi att vi vart Ryssar.
Vi krigade i Englands gamla CBRN-uniform.

På lördagen började vi med ett överraskningsmoment.
Gifvars och Lund började i en skogsdunge, där Lund blev tillfångatagen och Gifvars sprang.
De kom vidare till mig.
Gick på alla larmminor.
Jag hade Niko som gissla inne i min container.
Till slut hade vi gjort det för svårt för hemvärnet, (som var 50 pers & hade ksp 90, granatkastare och ak4:or!)
Så jag fick släppa gisslan och springa till ett annat hus där Malin och Lina lurade.
Gifvars och Sjöberg kom också, men Malin sköt Sjöberg! MOHAHAHAA!
Sen intog hemvärnet huset efter 2,5 timmar.
De tog mitt rum sist - där de försökte utplåna mig med en handgranat, men det gick inte. :þ
Sen kom övningsledarn in - Och jag sköt han, så då visste den riktiga styrkan vart jag var. FAN!
Övningsledarn sa först till mig o va lite klumpig så de fick döda mig nån gång, så jag gav mig.

På eftermiddagen skulle vi allihopa strida i skyddsmasken.
Vi 7 i B-styrkan var i huset med kemikalier av alla sorter.
Det var fullt med rök, så man såg inte ett jota.
De 50 hemvärnssoldaterna närmade sig sakta, och vi sköt nårra.
Efter ett tag sa övningsledarn till oss att vi inte fick skjuta förrän de var inne i huset.
Då blev det jättelätt för hemvärnet att ta sig in, förutom all kemikalie som låg i alla dörrar!
Men in kom dom. Döda Niko.
Sen sköt jag nårra, så slängde de in en handgranat i de rum där Lina & Lund satt.
Och jag var kvar och sköt på dem.
Det vart fan kul när de bärja babbla om hgr eftersom de virrade så otroligt mkt.
- "Vi kastar en granat!"
- "Jaa, ge mig en!"
- "Va? Nää, jag har ingen Fråga Karlsson!"
- "Har du en hgr?"
- "Ne, men Hägglund kanske har?!"

HAHA! Så jag hann springa förbi dörren och döda de som stod där.
Men tillslut fick dom ju in en granat, så jag kunde inte så mkt göra. :þ

På söndagen, idag, krigade vi i skärgården.
Niko och Sjöberg tog bandvagnarna.
Det gick bra, tills de upptäckte att de vart MITT I deras läger......
Jag och Gifvars låg i skogen och tröck, tills de skulle gå förbi på vägen.
Men oj, de hade inte gjort som övningsledarna sa, utan gick genom skogen istället och det blev inte som vi tänkt oss.
Men vi klarade oss bra, för jag döda massa! :D
De vart helt blinda och såg mig inte när jag satt helt öppet och sköt!
När jag gjorde magasinsbyte, så kom en kille bakifrån och tog mig tillfånga.
Så visiterade de och hade förhör.
Värsta plågsamma. Haha.
Tryckte upp mig mot en dörr med ansiktet och skrek o gapade på Engelska. (Jag var Ryss!)
Sparkade iväg mina fötter så jag trilla hela tiden.
Sen kasta ner mig på knäna bland stenbumlingar och höll hårt i armarna!
- "Why are you here?!"
- "I donnu!"
- "How many are you?!"
- "Maybe 2."
- "Where?! And what kinds of weapons do you have?"

Och så vidare, så blev jag vaktad av nån snubbe som hade stenkoll på mig.
Lund stod på stranden och sköt alla i ryggen, men de märkte inte av han. Haha
Malin dog och Lina tog alla hennes magasin och sköt tappert vidare tills hon också dog.

Sen gjorde vi patron ur på Amerikanst vis. :D
VILKEN TOPPENHELG!

YTTRA DIG!
Postat av: lina

"Jag och Gifvars låg i skogen och tröck" Känns så skönt att du tröck i skogen och inte tryckte! ;)

2007-10-03 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0