Bil, bilar, bilen, bil, bil och bil!

2007-09-15 @ 23:40:32
Jag är sååå trött på ordet BIL idag, så det är helt sinnes.
Inte gjort annat än o gått i bilaffärer, provkört bilar och pratat bilar hit och dit.
Men vad gör man inte för hans skull?

Lördagkväll och jag är världens tråkigaste människa...
Ska de va så? Nej, jag är ju Cicci, jag brukar inte vara hemma lördagkvällar.
Men han & jag är hemma hos min bror och flötar!
Fast, vi har vart och spelat biljard också.
Jag blir så otroligt trött på mig själv!
Varför är jag inte med mina vänner?!
Lovade Johannis att träffa han både igår och idag, men jag är så otroligt töntig, så jag är hellre med Björn. (????)


Vad är det som händer?!



Jag blir verkligen psykist instabil...
HJÄLP?






YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0