Ytobsjägare.

2007-04-09 @ 12:26:48
- "LITE BÄTTRE ÄN AMF!"

Shiiet, vad helgen och de lediga dagarna gick snabbt.
Åker tillbaka till basen redan idag.
Hunnit träffa nästan alla mina kära, förutom Evelina, min fina, för hon håller till i England i ett par veckor till.

Träffade Sebbe i lördags, han från nyår.
Han verkade må bra nu och armen såg ut att fungera som det skulle.
Härligt att se att han lever utan några större men.....

Snart 4 månader - Tiden går verkligen fort när man har roligt.

Till en annan sjuk sak:
Em snubbe jag är bekant med, som är närmare 30 år.
Han tände eld på en husvagn.
Elden spred sig till huset där en butik ligger, som ägs av någon jag verkligen bryr mig om.
Över denna butiken finns en MC-klubb, där låg 4 stycken och sov när det brann.
Rökdykarna fick ut dom.
Denna snubben är ju häktad för GROV MORDBRAND!
Grattis, DN.






YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0