Cold as ice.

2007-02-24 @ 10:58:55
I know that I've been cold as ice...


Vilken otrolig vecka. Hähä.
Massa bus, som vanligt, liksom.

Karlsson har bland annat ätit en semla som innehöll: Soya, Tabasco, Ketchup, Senap och Mandelmassa. ASVIDIRGT!
Men har skrapade ihop 100 spänn på de.
Stensson körde en lek på Thomasson också.
Han ställde plastmuggar med vatten i på Thomassons händer, när han hade handflatorna i golvet.
Så fick Thomasson ta sig därifrån så bäst han ville. :þ

Vi har haft två prov - Jag klarade båda! JÄÄÄ!
Kvällstjänst två kvällar också.
I torsdags vart vi ute, efteråt så hände de en liten olycka, så jag fick gå och lägga mig skitsent.

et går en hel del snack, som man måste hålla ögonen på.
Några skulle på dejt.
Jag & Lina dissade en hel uppställning med killar som hälsade på oss.
Vi har bestämt oss för att göra en lumpenkalender med lumpenbilder - I typ stridsväst och kängor. ;þ

upp


Vårat span i matsalen vet numera om att han är vårat span.
Han gillar bajsporr.

Igår, så först la Mak ner mig på golvet och så kommer Niko i bara handduk och springer över. HAHA.
Jag fick mig en konstig upplevele. :D
Danielsson blottade sig i duschen också, för drapperiet åkte ner. Mohahaa!
Visste ni att han tagit EM-brons i bowling?

81293-25


Det kördes vattenpoker också. Haha, va kissignödiga folk vart.
En lek med en studsboll i korridoren också vart nice. :D



Hold on.




YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0