Finns det någon viktigare än kärlek?

2007-01-15 @ 13:21:10
Familj x Vänner = Kärlek. v


Ny vecka nu.
Den 15 januari är det idag.
Om två timmar skulle jag ha vart framme i Karlskrona, men inte då.
Tågen är inställda på grund av vädret.
Ringde adjutanten som ansvarar för resorna - Han sa: - "Åk i morgon!"
Så jag, Lina och Anna bokade om våra biljetter.
Då säger en från Nässjö att de går en buss från Nässjö vid 16.00.
Ja, herregud.

Idag är tamejfan inte min dag.
Dagen började med ett sms från mamma om de tråkiga nyheterna.
Fick meddela Lina, sitta i telefon i flera timmar.
Vart arg hela dagen, sen bröt jag av en nagel och fanns inget att äta.
Ska in till stan och fixa snart.

Senare jag ska leka med Johannis Pannis Skitbarn. :D
Han kom med idén om att han, Virre och Emil skulle köra ner mig till Karlskrona ikväll.
Men, jag vill inte åka utan mina resepolare. :þ

BAJS.


YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0