Fylld av lycka.

2007-07-07 @ 16:58:46
Ja, kan man vara annat när man lever som jag gör? :D

Hela veckan har bestått av jobb, eller ah, sen i onsdags, då jag kommit hem från Härnösand.
Fast, igår lekade jag med Martin, Korny och Lackans hund Hugo en skvätt.
Vi åt glass. :D

På kvällen kom Carin och Natta till Korny.
Men alla vi gick till Gustav för att leka med Johannis, VirreBirre Boy Hoy, BennyBuse, Nicke Nyfiken, Danne och Nahal.
Det var mkt trevligt.
 
      




Idagen har vi firat min LILLAsyster som fyller 18 på måndag.
Överlycklig för resan till Stockholm, blev hon. Jää!

Annars så drar jag nog mig djupare ner i Småland idag.
Lovat Lina att ta hand om lite grejer. :þ Haha. Skoj.



LÄSVÄRT:
http://www.varnpliktsnytt.se/reportage.php?id=2425&datum=2005-04-05






YTTRA DIG!
Postat av: Anonym

Du verkar ju ha roligt

2007-07-07 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0