How to confess your pizza-addiction..

2007-07-04 @ 17:40:39
Daniel, han kan.
Han ljuger först för sina föräldrar om att han ska träffa killarna och mig, för jag inte vart hemma på så länge.
Men, vi åkte och åt pizza. :þ

När Daniel ätit upp sin, så råkade jag  precis berätta hur mätt jag vart.
Så han högg in på mina rester.
Så jag frågade han: - "Är inte du mätt?"
- "Jooo, jättemätt! Men att äta pizza är typ som att träna. Man går enbart på vilja!"
HAHA, DUMFAN!

Sen stack jag, Johannis och Virre till A6.
Victor sket i trekvart.
Sen köpte vi en stol till honom, medan han va & klippte sig. :D
+ att Johannis blinkar vänster, men svänger höger omedvetet. Haha.



I vilket fall som helst har jag jobbat idag.
Jävla skitleverantörer som inte skickar saker i tid, så vi vanliga människor kan arbeta. :þ
Ringde min chef på manpower också.
Jag ska få nya kläder. Mohahahaa!


Vad vore ett bröllop utan tärnor?
Vad vore himlen utan stjärnor?
Vad  vore världen i all sin glans om inte Lina Wretling fanns?




YTTRA DIG!
Postat av: Nahal

hahah gnäll inte på min man! han är bäst! speciellt på att käka skit :P
han ljög för sina folks för nån vecka sen.. o så lova han att vi skulle käka hemma me dom.. så 1h efter att ha käkat på greken fick vi gå hem till han o tvinga i oss lite till.. FIFAN!

2007-08-06 @ 01:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0