Jag vill verkligen inte.

2007-06-02 @ 14:14:34
Jag hatar förändringar, tror jag.
Vill inte lämna Karlskrona, vill vara kvar där med alla.
Vill att allt ska vara precis som det vart under GSU:n och BU:n.
Kan man få de så igen?

Okej att allt är toppen nu, men vad händer efter högvakten.
Kommer vara upp i Härnösand, vilken förmodligen kommer vara kul.
Men....
Men bara de att alla man umgåtts med hela tiden bara försvinner.
Alla drar ut till sina förband, sina båtar och ägnar sig åt sina uppgifter.
Vi ska ha förbannat kul i Hänrösand.
Men inget slår nog Karlskrona.

Många männiksor man träffat som man ALDRIG mer kommer få se.
Kommer inte ha fler roliga bussresor ihop med Coffe, Andersson, Rudan m.m.
Kommer ha långa, tråkiga tågresor, förmodligen.

Jag vet inte.




YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0