About a vanlig week as värnpliktig in Karlskrona....

2007-03-02 @ 16:38:39
När alla kom i söndags, vart många sjuka, speciellt de i mitt rum.
Men alla vart lika glada över att se varandra ändå. :D

Hela veckan har gått otroligt fort och kännts väldigt kort, och de vart den också.
Åkte hem igår eftermiddag, redan eftersom vi har en vplfri dag idag.
Vi har under hela veckan haft en slutövning i STRIMA.
Jag har även fått VHF-certifikat, för er som inte vet ad det är, så är det en grej man behöver för att få använda en VHF-radio.

I tisdags försökte vi dra ihop hela plutonen och leka Hela havet stormar, när man springer runt en massa stolar.
Till slut kom någon "smart" människa på att vi inte kunde leka de pga brandrisken...
Karlsson, som kom på idén, men heller inte kunde vara med pga 38,8 graders feber kläckde:
- "Det har då aldrig börjar brinna när jag lekt hela havet stormar!"
HAHA.

I onsdags vart vi ute och gjorde stan farlig.
Näst intill HELA plutonen vart ute och festade. :D
Violshotts, kannor, pojkar, kareoke och 5:e pluton - VILKEN TOPPENBLANDNING!
Jag och Lina värsta raggade upp han. Han vi spanat in läääänge. Haha.
Han fick gå med mig hem. Hähä. :þ

Ännu en gång har det skett att vi gjort något mer likadant... Jag & Lina. Haha.


Fiii fan, vad roligt vi har!
Även att jag låg i sängen heeeeeela torsdagen.
I love it.




YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0