GSU.

2007-03-10 @ 18:56:00
Nu har vi flytt från skolbänken och är ute i de fina vädret på skjutbanan. Hähä.
Alltså, avslutat BU:n och fortsätter nu med GSU:n.
Fett nice.

Lund blir man.


I måndags rakade Lund av sitt hår och det ogillar vi.
Jag vart dagelev måndag och tisdag, så jag vaktade på gymmet och i matsalen, vilket inte heller vart så kul.
Men i tisdagskväll körde vi TWISTER och det livade upp mitt humör. :D
Karlsson vann typ alla gånger, enbart för att han har långa ben. Hähä.
I onsdags vart sprang jag & Lina till badhuset där vi tänkte lära oss simma, men ah, gissa hur det gick? HAHA! :þ
Jag fick lock för örat!
I torsdags somnade jag redan typ halv tio och det vart de bästa jag gjort på läääänge.
Så i fredags mådde jag toppen, typ.

Under denna veckan har vi också vart på skjutbanan två dagar.
Övat snabbskytte, vilket vart skitkul!
Och samtidigt utbildas vi till skyddsvakter.
ÄNTLIGEN har vi fått göra armhävningar med full stridsutrustning på oss. JÄÄ!

3 och 4.

image28

image29
(Thomassons tavla - Sicken Kung han är!)

Många dumma kommentarer och mycket skratt.
Jag är så trött, så jag tror jag fått fnatt.


HAHAHAHA, vad jag är tråkig - Bye bye bye!



YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0