Roadtrip.

2007-05-18 @ 14:26:17
HELL YEAH!
Mig och Johannis.

Började igår morse, efter jobbet.
Vi tog bilen, åkte neråt Lund. (Revingehed P7)
Dödade en fågel på vägen, så nu har jag kört på 2 stycken på två dagar. Haha.
Skulle på regementetsdag, men vi körde för vilse och kom när allt vart slut.
På regementet hittade vi Caroline Forslund och Josip Franjcic. Jää!
När vi fått höra allt om Josips stridsvagn, så åkte vi vidare - Till Danmark!
Helt galet. :D

Väl framme i Danmark åt vi på Burger King och hamna mitt i en demonstration vid Rådhuset.
Sen försökte vi hitta ut från Köpenhamn, när vi gjort det vart vi tillbaka till Sverige.
Tog oss en sväng i Malmö, sen skulle vi åka hem.
Men.... Väl på vägs hem satt vi och tjöta, när vi helt plötsligt ser skylten: HALMSTAD!
Så vi hade kört åt helvete fel. Hahahaa!
Vägen hem vart lång, men som tur var åkte jag ju med Johannis.

Johannis är den bästa killen i världen! Verkligen!

image52


image55


http://sydsvenskan.se/varlden/article239112.ece



YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0