Två äpplen och en banan.

2007-05-16 @ 22:10:41
Så kan man göra ett könsorgan.... Daahaa!
Tråk mig.


Jag måste bara få skriva av mig lite innan jag faller djupt in i min skönhetssömn. Jag är snygg ändå!
Mitt jobb är så jävla tråkigt, men tacka faen för folket som jobbar där. :D Jippie..
Helgen är nästan helt oplanerad, men ändå fullspäckad, så vad faen skall jag göra? Gräv ner mig!
Min plånbok är tom, men imån, efter lite jobb, så åker jag till Skåne. Jävla Danmark...
Jaha, och varför gör jag de, när jag inte har råd? Hatar Skåne.

SNETT OCH GALET = Cecilia Marklund's specialité.








Evelina, Lina, Korny, Charlotte, Erik, Sara, Jessica, Alex, Madde, Carin, Nahal, Johannis, Gustav + killarna. v




YTTRA DIG!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0